FORUM.mazury.info.pl - Absolutnie wszystko o Mazurach

Forum MAZURY.INFO.PL Strona Główna Forum MAZURY.INFO.PL
założone 15 maja 2008r.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: mazury.info.pl
2016-10-17, 23:11
Ankieta nurkowa:))
Autor Wiadomość
solodusia

Wysłany: 2011-12-13, 09:14   Ankieta nurkowa:)) [Cytuj]

Witam!:)

Nazywam się Anna Sołoducha i jestem studentką II roku stacjonarnych studiów magisterskich na kierunku Geografia- specjalność Geografia regionalna i turystyka, na Uniwersytecie Wrocławskim. Przeprowadzam badania ankietowe na potrzeby mojej pracy magisterskiej o temacie:

"Współczesny obraz turystyki podwodnej na świecie, w świetle badań ankietowych wśród jej uczestników i literatury przedmiotu."

Byłoby mi bardzo miło, jeśli wypełniliby Państwo moją ankietę, ponieważ jest to trzon mojej pracy magisterskiej i bardzo mi na tym zależy:)Ankieta jest całkowicie anonimowa. Z góry dziękuję za pomoc i jako płetwonurek- życzę wszystkim cudownych, podwodnych krajobrazów, tajemniczych głębin i szczęśliwego wynurzenia :)Pozdrawiam

http://moje-ankiety.pl/respond-15948.html :-)

kursmazury

Wysłany: 2011-12-13, 10:35    [Cytuj]

Kilka uwag:
-pkt 6 i 7-warto dodać możliwość więcej niz 1 odpowiedzi. Wyjazdy nurkowe mogą się rożnić w zależności od potrzeb.
-pkt 20 pytania są strasznie nietrafione- na świecie są różne bazy nurkowe w rożnych miejscach, dojazd do miejsc nurkowania, infrastruktura, otoczenie itp. Nie można wrzucić wszystkiego do jednego wora i dac jednoznacznej odpowiedzi. Na nurkowania nie jeździ się w miejsca otoczone hipermarketami, tylko po to, żeby zanurkować. Można jechać 5 dni przez dżunglę albo zorganizować miesięczną wyprawę w góry żeby zejść na godzinę pod wodę.
Wyjazd na nurkowanie na Titicaca będzie się różnił od przejażdżki do Chorwacji.
W dodatku, żeby sobie samemu nurkować, nie trzeba mieć żadnych uprawnień.