FORUM.mazury.info.pl - Absolutnie wszystko o Mazurach


Forum MAZURY.INFO.PL Strona Główna Forum MAZURY.INFO.PL
założone 15 maja 2008r.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: pough
2014-03-27, 18:49
Drugie Wielkie Wiosenne Regaty Forowiczów 2011!!!
Autor Wiadomość
hyzewicz

Pomogła: 20 razy
Wiek: 53
Dołączyła: 28 Kwi 2010
Posty: 1680
Skąd: Warszawa/Wieden
Wysłany: 2011-05-26, 13:46    [Cytuj]

Mirek, ten smalec bedzie niedlugo slawny w calej Austrii :mrgreen:
 
 
<|MirekMors
MirekMors

Pomógł: 94 razy
Wiek: 60
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 6711
Skąd: Wawer
Wysłany: 2011-05-26, 16:10    [Cytuj]

Po zajęciu marnego miejsca chciałem się utopić. Na szczęście ze słoikiem pod pachą co uratowało mi życie!
 
 
Bodo
[Usunięty]

Wysłany: 2011-05-26, 16:26    [Cytuj]

MirekMors napisał/a:
Po zajęciu marnego miejsca chciałem się utopić. Na szczęście ze słoikiem pod pachą co uratowało mi życie!

Przecież nie mozna zająć wyższego miejsca niż I w swojej kategorii..... :shock: .... takie właśnie zdobyłeś..... :shock: ... w czym problem?...... ;-)
 
 
balti

Pomogła: 11 razy
Dołączyła: 18 Maj 2009
Posty: 1450
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-26, 19:25    [Cytuj]

A ja tam jednak mam niedosyt .... Jeśli będzie jesienna edycja to ....na pewno już nie oddam steru żeby kręcić kółka :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
Bodo
[Usunięty]

Wysłany: 2011-05-26, 19:37    [Cytuj]

hyzewicz napisał/a:
....... ten smalec bedzie niedlugo slawny w calej Austrii :mrgreen:

Czy Ty za dużo nie gadasz o tym smalcu?....... :mrgreen: ...... bo ten słoiczek nie wystarczyłby...... ;-) ..... a propos .... ilu obywateli liczy Austria?..... :mrgreen:
 
 
~Barbarossa

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 2245
Wysłany: 2011-05-26, 19:52    [Cytuj]

Jaki smalec??? U mnie został słoik do wylizania :evil: to kiedy jesienne??? :shock:
 
 
marekp
KONIUSZY

Pomógł: 24 razy
Wiek: 55
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 710
Skąd: W-wa
Wysłany: 2011-05-26, 19:56    [Cytuj]

Hmmmm...Przypominam że słowo na s jest TYM KTÓREGO NIE WOLNO WYMAWIAĆ :evil:
 
 
~Barbarossa

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 2245
Wysłany: 2011-05-26, 19:59    [Cytuj]

Toć mówie jaki sma........ :-( to co ????????
 
 
hyzewicz

Pomogła: 20 razy
Wiek: 53
Dołączyła: 28 Kwi 2010
Posty: 1680
Skąd: Warszawa/Wieden
Wysłany: 2011-05-26, 21:33    [Cytuj]

Bodo napisał/a:
hyzewicz napisał/a:
....... ten smalec bedzie niedlugo slawny w calej Austrii :mrgreen:

Czy Ty za dużo nie gadasz o tym smalcu?....... :mrgreen: ...... bo ten słoiczek nie wystarczyłby...... ;-) ..... a propos .... ilu obywateli liczy Austria?..... :mrgreen:


Wlasnie sie pytalam malzonka, ile ich jest w Austrii, a on na to: skad ja mam wiedziec ? Jak chodzilem do szkoly to bylo 7 Milionow (ma na mysli, ze oprocz Polakow takich jak ja i innych nacji dalej jest 7 Milionow, wedlog Wikipedii jest juz 8,4 Milionow).
Ale wracajac do smalcu: jak garsc go sproboje, to potem propaganda pojdzie z ust do ust.
A moze to sie rozpoczac w sobote .........
 
 
balti

Pomogła: 11 razy
Dołączyła: 18 Maj 2009
Posty: 1450
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-27, 09:55    [Cytuj]

hyzewicz napisał/a:

Ale wracajac do smalcu: jak garsc go sproboje, to potem propaganda pojdzie z ust do ust.
A moze to sie rozpoczac w sobote .........



Beata Ty biegnij puki czas do urzędu patentowego bo za chwilę to będzie jak z oscypkami :mrgreen:
 
 
DAREK_WYSZKÓW

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 1350
Wysłany: 2011-05-27, 11:01    [Cytuj]

Patent jest napewno do załatwienia <> wystarczy spojrzeć na smukłą i szczupłą sylwetkę głównego konsumenta, czyli Bodo <> ani grama tłuszczu :-D (sylwetka nastolatka ;-) )

Smalec jest na pewno leczniczy/dietetyczny/odchudzający ... !!! :lol:

Noszę się z zamiarem założenia sklepu "ZDROWA ŻYWNOŚĆ" <> może współpraca ;-)
-----------------------------
 
 
<|wlowoj

Pomógł: 23 razy
Wiek: 67
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1802
Wysłany: 2011-05-29, 11:05    [Cytuj]

Emocje już nieco opadły, czas na małe analizy...
Ciekawe porównanie moich śladów z tegorocznych regat z poprzednimi.
Wiatr w drugiej części regat był porównywalny co do kierunku i siły.
Moje ślady są zupełnie inne: w zeszłym roku miałem starego, zużytego grota, widać, że łódka szła dość "tępo". W tym roku założyłem nowego grota, i widać było ogromną różnicę, nie tylko ze śladu wynika, że kąt martwy był mniejszy, ale łódka szła szybciej, o czym niektórzy konkurenci mieli okazję się przekonać... :-D
Dla takiego regatowego żółtodzioba jak ja, była to niezła nauka, jak ustawienie i jakość żagla ma ogromny wpływ na dobre żeglowanie.....
Poniżej dwa ślady, 2011 i 2010....( w tym roku nie wpadłem na placki do Karwicy... :mrgreen:
 
 
<|MirekMors
MirekMors

Pomógł: 94 razy
Wiek: 60
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 6711
Skąd: Wawer
Wysłany: 2011-05-29, 12:30    [Cytuj]

To mnie pocieszyłeś. Mój grot ma 23 lata...
 
 
~Barbarossa

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 2245
Wysłany: 2011-05-29, 12:57    [Cytuj]

To jest pełnoletni.... może pływać sam :mrgreen:
 
 
Bodo
[Usunięty]

Wysłany: 2011-05-29, 14:14    [Cytuj]

wlowoj napisał/a:
....łódka szła szybciej, o czym niektórzy konkurenci mieli okazję się przekonać... :-D
....

To ja nim byłem...... :-D .... podziwiałem jak szybko Qubit odrabiał do mnie, dystans stracony na pełnych wiatrach..... w końcu, tuż przed metą dopadł mnie i wyprzedził..... :-D .... szczerze gratuluję Włodek!.... :-D .... za nim płynął (bez klasyfikacji), Nepolyak na Marinerze Pokusa.... czyli takim samym jak Andrusia....... linię mety przecięliśmy z Nim, kaczy dziób w kaczy dziób...... równiótko..... :-D :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

MAZURY INFO PL - KONTAKT

| strona główna | internet | o serwisie |
(C) 2008 Copyright by mazury.info.pl

CZARTER JACHTÓW NA MAZURACH NOCLEGI NA MAZURACH