FORUM.mazury.info.pl - Absolutnie wszystko o Mazurach

Forum MAZURY.INFO.PL Strona Główna Forum MAZURY.INFO.PL
założone 15 maja 2008r.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: mazury.info.pl
2016-10-17, 23:22
Turystyka a Pojezierze Mazurskie
Autor Wiadomość
ewexewe

Wysłany: 2016-10-16, 12:45   Turystyka a Pojezierze Mazurskie [Cytuj]

Witam. Jestem studentką drugiego roku Turystyki i Rekreacji studiów drugiego stopnia. Piszę pracę magisterską pt. "Możliwość uprawiania turystyki w obrębie Pojezierza Mazurskiego" Zwracam się do Was z prośbą, abyście odpowiedzieli na kilka pytań dotyczących tego pojezierza. Z góry dziękuję. :)
.http://ankiety.interaktywnie.com/ankieta/580354223963a/
Ostatnio zmieniony przez mazury.info.pl 2016-10-16, 13:04, w całości zmieniany 1 raz  

zenek

Wysłany: 2016-10-16, 12:53    [Cytuj]

Z całym szacunkiem, ale kilka pytań ma bezsensowne kryteria wyboru odpowiedzi. Pytanie 3 - jeżeli bywam kilka razy w roku to co mam zaznaczyć? Pytani 4-jeżeli bywam z rodziną i znajomymi to co mam zaznaczyć? Pytanie 5-nad jeziorami są lasy. Jak bywam na jeziorach i w lasach to co mam zaznaczyć?
Ankieta moim zdaniem wymaga poprawy!

~extant

Wysłany: 2016-10-16, 13:02    [Cytuj]

Przeczytałem ankietę i całkowicie zgadzam się z tym co zostało napisane o niej w poście powyżej...

ewexewe

Wysłany: 2016-10-16, 17:40    [Cytuj]

Ankieta była konsultowana z promotorem i osobą odpowiedzialna za seminarium. Chyba każdy ma jakieś priorytety, sama tez jeździłam nad jeziora, które były przy lasach, ale głównym priorytetem było dla mnie jezioro. Jak ktoś bywa częściej to może zaznaczyc raz w miesiacu.

zenek

Wysłany: 2016-10-16, 19:02    [Cytuj]

ewexewe napisał/a:
Ankieta była konsultowana z promotorem i osobą odpowiedzialna za seminarium.
Współczuję w takim razie promotora!

~najmita

Wysłany: 2016-10-16, 19:27    [Cytuj]

Wypełniłem.