FORUM.mazury.info.pl - Absolutnie wszystko o Mazurach

MTSW 2019

Forum MAZURY.INFO.PL Strona Główna Forum MAZURY.INFO.PL
założone 15 maja 2008r.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki wzmacniacz samochodowy ?
Autor Wiadomość
Rafaleek899

Wysłany: 2015-11-27, 11:34   Jaki wzmacniacz samochodowy ? [Cytuj]

Jestem ogromnym fanem muzyki w trakcie jazdy a ostatnio jestem na etapie szukania wzmacniacza do mojego subwoofera, znalazłem sklep [spam], który oferuje wzmacniacze marki Carpower, czy model HPB-1502 wystarczy do subwoofera 1x2000W ?
Ostatnio zmieniony przez pough 2015-11-27, 11:42, w całości zmieniany 1 raz  

~Tomek J

Wysłany: 2015-11-27, 11:53   Re: Jaki wzmacniacz samochodowy ? [Cytuj]

Rafaleek899 napisał/a:
Jestem ogromnym fanem muzyki w trakcie jazdy a ostatnio jestem na etapie szukania wzmacniacza do mojego subwoofera, znalazłem sklep [spam], który oferuje wzmacniacze marki Carpower, czy model HPB-1502 wystarczy do subwoofera 1x2000W ?

A jakimi żaglami napędzane jest Twoje auto? Bo do pojazdów żaglowych w zupełności wystarczy taki oto wzmacniacz (widoczny w prawej dolnej części panela)
który w obecnych warunkach pracy rozwija moc niespełna 2x2W:

:lol: :mrgreen: :-P
Tomek Janiszewski

P1030279.jpg
Plik ściągnięto 50 raz(y) 450,19 KB

Ostatnio zmieniony przez Tomek J 2015-11-27, 12:30, w całości zmieniany 1 raz  

~extant

Wysłany: 2015-11-27, 12:04   Re: Jaki wzmacniacz samochodowy ? [Cytuj]

Tomek J napisał/a:
...wystarczy taki oto wzmacniacz (widoczny w prawej dolnej części panela)
który w obecnych warunkach pracy rozwija moc niespełna 2x2W...

Tomku... do subwoofera 1x2000W ! :shock: ;-) :lol: :-P

~Tomek J

Wysłany: 2015-11-27, 12:24   Re: Jaki wzmacniacz samochodowy ? [Cytuj]

extant napisał/a:
Tomek J napisał/a: