FORUM.mazury.info.pl - Absolutnie wszystko o Mazurach

MTSW 2019

Forum MAZURY.INFO.PL Strona Główna Forum MAZURY.INFO.PL
założone 15 maja 2008r.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Bf2,3 nie pali
Autor Wiadomość
wodnick1

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 3
Wysłany: 2015-10-05, 11:40   Bf2,3 nie pali [Cytuj]

Witam
Posiadam w/w silnik od nowości. Ma kilka lat i przepływane niewiele godzin.
Ostatnio używałem go w 2013 r. Palił bez problemu. Przechowywany jest
w mieszkaniu w pozycji stojącej. Ostatniej niedzieli zepsuł mi wypad na
Śniardwy. Mimo wielu prób nie zapalił. Mam podejrzenie, że problem leży
po stronie przytkanego układu paliwowego. I tu moja prośba o informację,
czy amator poradzi sobie z przeczyszczeniem układu paliwowego z gaźnikiem
włącznie i ewentualnie jak to zrobić. Czy lepiej udać się do serwisu, chodź
z wiadomych względów bym wolał tego nie robić. Z góry dziękuję za cenne rady.
Pozdrawiam wszystkich Wodniaków.
Wodnick1
 
 
~extant

Pomógł: 349 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 14954
Skąd: Wawa
Wysłany: 2015-10-05, 11:44    [Cytuj]

Jeżeli nigdy tego nie robiłeś, nie masz narzędzi i odrobiny "smykałki do techniki" to zdecydowanie oddaj silnik do serwisu... w przeciwnym przypadku powinieneś dać sobie radę sam. :-)
 
 
artur_k

Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 54
Skąd: Drawsko Pom.
Wysłany: 2015-10-05, 14:22    [Cytuj]

W dolnej części obudowy po stronie gdzie zamyka się dopływ paliwa jest dojście do korka spustowego paliwa z gaźnika. Odkręć ten korek i zobacz co wyleci, można też spróbować przepłukać gaźnik benzyną. W mojej Hondzie miałem taki przypadek, że podczas transportu do gaźnika dostał się olej i też nie chciał zapalić.
 
 
~Tomek J

Pomógł: 66 razy
Wiek: 56
Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 6501
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-06, 12:18   Re: Bf2,3 nie pali [Cytuj]

wodnick1 napisał/a:
Posiadam w/w silnik od nowości. Ma kilka lat i przepływane niewiele godzin.
Ostatnio używałem go w 2013 r. Palił bez problemu. Przechowywany jest
w mieszkaniu w pozycji stojącej. Ostatniej niedzieli zepsuł mi wypad na
Śniardwy. Mimo wielu prób nie zapalił. Mam podejrzenie, że problem leży
po stronie przytkanego układu paliwowego.

Tak tylko dla porządku spytam: a kompresja była? W moim egzemplarzu z 2001 roku zdarza się niemal od początku, szczególnie po dłuższym postoju, że (prawdopodobnie) blokuje się zawór wydechowy, i wówczas kręci się szarpanką zupełnie bez oporu, jak przy wykręconej świecy. W warunkach polowych pozostaje wówczas szarpać tak długo, aż zapali bez kompresji, co skutkuje odblokowaniem zaworu. A serwisowi też nie będzie łatwo znaleźć przyczynę niesprawności, chyba że uda się oddać silnik w stanie zablokowanym.

Tomek Janiszewski
 
 
wodnick1

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 3
Wysłany: 2015-10-07, 13:59    [Cytuj]

Dziękuję za rady. Silnik oddałem jednak w ręce fachowca, który udrożnił układ paliwowy i go przepłukał. Przy okazji wymienił oleje. Wyszło niedrogo więc jestem zadowolony :-D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

MAZURY INFO PL - KONTAKT

| strona główna | internet | o serwisie |
(C) 2008 Copyright by mazury.info.pl

CZARTER JACHTÓW NA MAZURACH NOCLEGI NA MAZURACH