FORUM.mazury.info.pl - Absolutnie wszystko o Mazurach

Forum MAZURY.INFO.PL Strona Główna Forum MAZURY.INFO.PL
założone 15 maja 2008r.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: mazury.info.pl
2015-06-15, 20:01
Pierwsza motorówka, co i jak?
Autor Wiadomość
gaultier89

Wysłany: 2015-06-15, 19:22   Pierwsza motorówka, co i jak? [Cytuj]

Cześć.
Nazywam się Sebastian mam 22 lata. Chciałbym spróbować wypoczynku z użyciem motorowki, jednak jestem zielony w tym temacie i potrzebuje pomocy... Czy muszę zrobić jakieś kursy aby prowadzić motorowke? SPAM widziałem kilka fajnie wyglądających motorowek w cenie 5-8 tyś.

Z góry dzięki za wszelkie informacje. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez mazury.info.pl 2015-06-15, 19:51, w całości zmieniany 1 raz  

mazury.info.pl
Administrator
pies ogrodnika

Wysłany: 2015-06-15, 20:00    [Cytuj]

Przede wszystkim przestrzegaj regulaminu forum :roll:

Wracając do tematu. Wszystko zależy od tego co rozumiesz pisząc motorówka.

Do prowadzenia łodzi z małymi silnikami (do ~13KM) nie potrzebujesz żadnych kursów. Co nie znaczy, że nie powinieneś poczytać conieco przed wypłynięciem.

Do prowadzenia "szybkich" motorówek potrzebujesz uprawnienia sternika motorowodnego. Na tym forum ( i w portalu) znajdziesz firmy, które zrobią z Ciebie rasowego motorowodniaka.

Odnośnie cen. Nie wszystko złoto co się świeci. Za niewielkie pieniądze najczęściej nabędziesz coś, co jest tyle warte... albo tzw. skarbonkę, do której będziesz wkładał i wkładał i wkładał... zamiast wlać paliwo i pływać.

...a teraz pytaj o konkrety bez odsyłania nas do stron tutaj niepożądanych. :-P

gaultier89

Wysłany: 2015-06-15, 20:24    [Cytuj]

Dzięki za odpowiedź.

Długo trwa zrobienie sternika?