FORUM.mazury.info.pl - Absolutnie wszystko o Mazurach

Forum MAZURY.INFO.PL Strona Główna Forum MAZURY.INFO.PL
założone 15 maja 2008r.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wędkowanie Co, Jak, Gdzie na Mazurach.
Autor Wiadomość
michal43b

Wysłany: 2015-05-11, 17:33   Wędkowanie Co, Jak, Gdzie na Mazurach. [Cytuj]

Witam wszystkich użytkowników. W przyszłym tygodniu wybieram się na Mazury na żeglowanie. Jestem początkującym wędkarzem, dlatego myślałem zabrać wędkę i chciałbym coś połowić. I dlatego mam kilka pytań:

Co z pozwoleniem na łowienie ? Nie mam zamiaru wybierać się na prywatne łowiska, jestem członkiem PZW i gdzie można by wykupić zezwolenie na wędkowanie.

Jaką metodą polecacie łowić i co można w tym czasie złapać na mazurach ?

Wyjazd trwa 5 dni więc chciałbym kupić pozwolenie na 3 dni. A jest możliwość wykupienia na 5 dni?

Z góry dziękuje wszystkim za odpowiedzi :-)

pough
gorszego sortu

Wysłany: 2015-05-11, 17:51    [Cytuj]

Nie jestem wędkarzem, ale wydaje mi się, że mimo zezwolenia nie będziesz mógł wędkować z niezarejestrowanego do tych celów jachtu.

Może ktoś to potwierdzi lub sprostuje.

~szuwarek13

Wysłany: 2015-05-11, 17:59    [Cytuj]

Nie wolno łowić z niezarejestrowanego sprzętu wodnego :!: Zezwolenie wykupisz w każdym sklepie wędkarskim bądź CPN , można na ile dni się chce ,bo sprzedawca zakreśla dni na jakie się wykupiło . Na Mazurach nie nastawiał bym się na jakieś sukcesy , po prostu ryb tu nie ma , a jeśli już to spining , bądź wędka spławikowa. :roll:

~darkor54

Wysłany: 2015-05-11, 18:57    [Cytuj]

szuwarek13 napisał/a:
Nie wolno łowić z niezarejestrowanego sprzętu wodnego :!:

Czy to musi być tzw. rejestracja wędkarska w starostwie powiatowym? Czy jacht zarejestrowany np.: na POL też będzie uznany za zarejestrowany?

~szg

Wysłany: 2015-05-11, 19:19    [Cytuj]

Czy to musi być tzw. rejestracja wędkarska w starostwie powiatowym? - Tak !