FORUM.mazury.info.pl - Absolutnie wszystko o Mazurach


Forum MAZURY.INFO.PL Strona Główna Forum MAZURY.INFO.PL
założone 15 maja 2008r.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: mazury.info.pl
2012-11-28, 03:17
JOHNSON 9.9KM ZANIKAJĄCA ISKRA
Autor Wiadomość
kwiatek4343

Wiek: 43
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 1
Wysłany: 2012-06-17, 11:19   JOHNSON 9.9KM ZANIKAJĄCA ISKRA [Cytuj]

Witam wszystkich użytkowników forum. Jestem tutaj nowy,chciałbym opisać mój problem dotyczy silnika Jonhson. Silnik 9.9km dwusuwowy,77 rok, model 10bal77a. Silnik odpala bez problemu kiedy jest zimny trzyma wolne obroty jak i wysokie ale kiedy się rozgrzeje to po dodaniu gazu i zejściu z wysokich obrotów na niskie silnik zalewa paliwo i gasnie. Drugi problem jest taki czym silnik cieplejszy to iskra jest przy wiekszym dodaniu gazu,jak silnik jest zimny to iskra jest na wolnych obrotach. Więc tak to wyglonda jak silnik jest zimny pali od strzała bez dodania gazu,jak jest gorący silnik odpala tylko na całym gazie bo tylko wtakim położeniu gazu jest iskra. Prosił bym o pomoc, jakie przyczyny są powodem zachowania mojego silnika. Dziękuję za pomoc.
Ostatnio zmieniony przez kwiatek4343 2012-06-17, 11:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
raczekp1

Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 128
Wysłany: 2012-06-17, 20:23    [Cytuj]

ja bym sprawdził na początku jaka jest kompresja. jesli 7bar/cyl przy otwartej na ful przepustnicy i wiecej to jest ok

problemem moze byc:

1.świece do wymiany, nalezałoby sprawdzic przewody z cewek do swiecy i podłaczenie masy cewek oraz powerpacka

2. "przepuszczający" obwód przycisku stop: pod cewkami zapłonowymi. sruba dociska cewke jest czesc przewodu dochodzący z przycisku stop,zakonczony oczkiem.przez oczko przechodzi śruba mocująca cewki i dociskająca oczko przewodu do ploku/masy/.nalezy odłaczyc tą częsc przewodu i odizolowac by nie zwierał nigdzie do masy

3. zwichrowana głowica, silnik nagrzewa sie i głowica odchodzi od uszczelki i woda zalewa cylinder/cylindry

4.padnęty powerpack spowodowany przegrzaniem silnika lub sam z siebie poprostu pada lub przewód masy powerpacka jest zasniedziały

a tak dla pewnosci zapytam czy silnik jest pomalowany na biało czy zgniła zieleń?
Ostatnio zmieniony przez raczekp1 2012-06-18, 09:59, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

MAZURY INFO PL - KONTAKT

| strona główna | internet | o serwisie |
(C) 2008 Copyright by mazury.info.pl

CZARTER JACHTÓW NA MAZURACH NOCLEGI NA MAZURACH