FORUM.mazury.info.pl - Absolutnie wszystko o Mazurach

Boatshow 2017
Forum MAZURY.INFO.PL Strona Główna Forum MAZURY.INFO.PL
założone 15 maja 2008r.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Merkury 90 4 takt
Autor Wiadomość
pietrus11

Dołączył: 26 Cze 2017
Posty: 14
Wysłany: 2017-06-27, 16:02    [Cytuj]

Sprawdzę i sprawdzę również ciśnienie.
Kolega pracuje razem ze mną wiec mam umowę ze jeżeli będzie usterka za kosztowna oddaje łajbę. Wiec układ wydaje się uczciwy. A kolegę znam 9 lat chociaż to o niczym nie świadczy...
A tak nawiasem to dzięki za wsparcie,mam nadzieje ze to tylko paliwo.
 
 
~extant

Pomógł: 325 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 14517
Skąd: Wawa
Wysłany: 2017-06-27, 16:11    [Cytuj]

pietrus11 napisał/a:
... mam nadzieje ze to tylko paliwo.

I ja też :-) - daj znać jak sprawdzisz.
 
 
pietrus11

Dołączył: 26 Cze 2017
Posty: 14
Wysłany: 2017-06-27, 20:21    [Cytuj]

Pisze odrazu po rundzie próbnej-ufff 😰Udało się głupie złącze jakiś styk był luźny....
Dotknąłem-wytknąłem mocniej wtyk i jak ręka odjął.
Na zdjęciu pierwszy z góry.
Jeszcze raz dziękuje za tak szybka reakcje na problem wszystkim.
Pozdrawiam....

IMG_0194.JPG
Plik ściągnięto 7 raz(y) 2,31 MB

 
 
Forrest

Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 06 Mar 2017
Posty: 53
Skąd: Kęty
Wysłany: 2017-06-27, 20:56    [Cytuj]

pietrus11 napisał/a:
...Udało się głupie złącze jakiś styk był luźny....
Dotknąłem-wytknąłem mocniej wtyk i jak ręka odjął.

Skąd to znam, pamiętam jak miałem około 13-14 lat kuzyn pod nieobecność rodziców "pożyczył" WSKe i jakieś 3 km od domu zaliczył wywrotkę. Motor zgasł i nieszło go już odpalić. Pchał go do domu. Na miejscu okazało się że spadła fajka z świecy, po założeniu wszystko grało :-D

Miłego śmigania
 
 
pough
gorszego sortu

Pomógł: 173 razy
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 12256
Wysłany: 2017-06-27, 21:27    [Cytuj]

Super, że taki drobiazg, a nie jakieś poważne podejrzenia w kierunku agonni silnika i nieuczciwym sprzedawcy. :-D

Radości z użytkowania... :-D

AutoEdit: Ortografia... :oops:
Ostatnio zmieniony przez pough 2017-06-27, 22:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
~extant

Pomógł: 325 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 14517
Skąd: Wawa
Wysłany: 2017-06-27, 22:20    [Cytuj]

pough napisał/a:
Super, że taki drobiazg, a nie jakieś poważne podejżenia w kierunku agonni silnika i nieuczciwym sprzedawcy...

... albo inne jakieś poważne podejrzenia w kierunku bardzo tajemniczych czujników położenia wału (najlepiej dwóch), które "być może nie odbierają sygnału z wału dla tych cylindrów" i/lub "w zależności od prędkości obrotowej mogą się nie wyrabiać przy większych obrotach". ;-)
Ostatnio zmieniony przez extant 2017-06-27, 22:31, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
pietrus11

Dołączył: 26 Cze 2017
Posty: 14
Wysłany: 2017-06-27, 22:42    [Cytuj]

Eeeee..tam bez uszczypliwości-w ten oto sposób człek uczy się.
Ja już wiem ze jest jeden, a jeszcze niedawno było inaczej... 
 
 
~extant

Pomógł: 325 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 14517
Skąd: Wawa
Wysłany: 2017-06-27, 22:47    [Cytuj]

No cóż dobra nauka na przyszłość, żeby w takich sytuacjach zawsze zaczynać od sprawdzenia wszystkich złączek/wtyczek i przewodów. :-)

A i tak najważniejsze, że był to tylko taki drobiazg i silnik już działa :-D
Ostatnio zmieniony przez extant 2017-06-27, 22:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pough
gorszego sortu

Pomógł: 173 razy
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 12256
Wysłany: 2017-06-27, 22:47    [Cytuj]

extant napisał/a:
... albo inne poważne podejrzenia o jakiś tajemniczych czujnikach położenia wału (najlepiej dwóch), które "być może nie odbierają sygnału z wału dla tych cylindrów" i/lub "w zależności od prędkości obrotowej mogą się nie wyrabiać przy większych obrotach". ;-)

Widzisz...
Expertem od wszystkiego nie jestem, ale akurat sam podobny przypadek miałem i na jego podstawie coś sugerowałem, a nie na podstawie obdzwaniania serwisów. :-P

Otóż wg tłumaczenia serwisanta zabrudzenie (zdaje się, że chyba jakieś opiłki ale dawno to było i tego nie jestem pewien czy opiłki) w jedym miejscu na kole sygnałowym powodowały inny przebieg na czujniku halla na większych obrotach niż na niskich i sterownik w związku z tym inaczej odczytywał kąty dając iskrę nie w tym momencie co trzeba.

Ale to nie ważne. Najważniejsze jednak, że silnik pietrusa11 jest sprawny.

PS: dzięki z zwrócenie uwagi na ortografię, już poprawiam... ;-)

PS2: te małe klawiatury smyrfona mnie wykończą kiedyś... :-D
Ostatnio zmieniony przez pough 2017-06-27, 22:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
~extant

Pomógł: 325 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 14517
Skąd: Wawa
Wysłany: 2017-06-27, 22:53    [Cytuj]

pough napisał/a:
... a nie na podstawie obdzwaniania serwisów ...

Nie widzę nic złego w "obdzwanianiu" serwisów i korzystaniu w takich przypadkach z pomocy i wiedzy specjalistów, którzy dobrze znają silniki konkretnego producenta. ;-)
Ostatnio zmieniony przez extant 2017-06-27, 23:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pietrus11

Dołączył: 26 Cze 2017
Posty: 14
Wysłany: 2017-07-31, 23:23    [Cytuj]

Cześć,ponownie nie zakładam nowego tematu bo problem dot. tego samego silnika...
Płynąłem jak zawsze wyjście za ograniczenie prędkości i w "palnik",a tu nagle po kilkuset metrach łódka zwalnia silnik na około 3500 obrotach wyje (znaczy pracuje,ale jakby bez śruby).
Dałem na luz i jeszcze raz spróbowałem dać na przód,ciągnął dalej na przod po chwili to samo...
Niemam zielonego pojęcia co to za cholera. W pierwszej chwili myślałem ze jakiś "trybik" lub zgubiłem śrubę,ale w obu przypadkach po dodaniu gazu nic by się nie działo oprócz wejścia silnika na wyższe obroty.
Czy jest jakiś mechanizm w środku tej przekładni który by mógł się tak zachowywać,po jego uszkodzeniu?

Pozdrawiam.
 
 
musti

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 79
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-08-02, 11:15    [Cytuj]

Sprawdź gumę w śrubie na której jest osadzony wieloklin. Może ci przepuszczać przy większym obciążeniu.
 
 
pietrus11

Dołączył: 26 Cze 2017
Posty: 14
Wysłany: 2017-08-02, 14:56    [Cytuj]

musti napisał/a:
Sprawdź gumę w śrubie na której jest osadzony wieloklin. Może ci przepuszczać przy większym obciążeniu.


Jeżeli podpowiesz jak to sprawdzić to zrobię to nawet zaraz
Ostatnio zmieniony przez pietrus11 2017-08-02, 16:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
musti

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 79
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-08-03, 12:25    [Cytuj]

Silnik na biegu i spróbuj mocno kręcić śrubą czy nie puszcza na gumie.
 
 
pietrus11

Dołączył: 26 Cze 2017
Posty: 14
Wysłany: 2017-08-11, 22:06    [Cytuj]

Witam,próbowałem wczoraj obrócić śrubę,ale nie ma efektu ślizgania kręcę śrubą i całym wałem z tlokami. Siły mi nie brak😜.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

MAZURY INFO PL - KONTAKT

| strona główna | internet | o serwisie |
(C) 2008 Copyright by mazury.info.pl

CZARTER JACHTÓW NA MAZURACH NOCLEGI NA MAZURACH