FORUM.mazury.info.pl - Absolutnie wszystko o Mazurach

MTSW 2019

Forum MAZURY.INFO.PL Strona Główna Forum MAZURY.INFO.PL
założone 15 maja 2008r.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Mercury F15ML 2009r a rozruch elektryczny
Autor Wiadomość
YS3F

Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 31
Wysłany: 2016-05-30, 13:30   Mercury F15ML 2009r a rozruch elektryczny [Cytuj]

Mam do kupienia silnik jak w temacie, sprzedawca twierdzi, że odpala się go z manetki, jednak w nazwie silnika jest literka M czyli MANUAL, co sugerowałoby rozruch manualny - dodatkowo brak widocznego rozrusznika (zdjęcia). Sprzedawca jednak zapiera się, ze rozruch jest jakiś elektroniczny z manetki - czy to możliwe? Silnik z 2009r.

20160529_152117.jpg
Plik ściągnięto 20 raz(y) 1,04 MB

20160529_152030.jpg
Plik ściągnięto 30 raz(y) 1,32 MB

 
 
~extant

Pomógł: 349 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 14954
Skąd: Wawa
Wysłany: 2016-05-30, 13:53    [Cytuj]

F15ML Mercury Outboard 15 HP
- Manual Start
- Tiller Handle
- Long Shaft

YS3F napisał/a:
... Sprzedawca jednak zapiera się, ze rozruch jest jakiś elektroniczny z manetki ...

Skoro upiera się... niech Ci to udowodni. :-)
Ostatnio zmieniony przez extant 2016-05-30, 13:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
~Emill`76

Pomógł: 57 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 3943
Skąd: Mazowsze Północne
Wysłany: 2016-05-30, 14:55    [Cytuj]

extant napisał/a:
F15ML Mercury Outboard 15 HP
- Manual Start
- Tiller Handle
- Long Shaft

YS3F napisał/a:
... Sprzedawca jednak zapiera się, ze rozruch jest jakiś elektroniczny z manetki ...

Skoro upiera się... niech Ci to udowodni. :-)


Pewnie miał na myśli to , że aby ten silnik uruchomić , należy najpierw przekręcić kluczyk w manetce a następnie pociągnąć szarpanką :mrgreen:
 
 
YS3F

Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 31
Wysłany: 2016-05-30, 16:16    [Cytuj]

Tak też myślałem, że w ciula leci... Bo nawet nie znalazłem miejsca żeby przypiąć oczka od przewodów zasilania, a twierdził, że ładowanie też posiada...

Adminedit: kolejna próba ominięcia regulaminu forum skończy się blokadą konta (banem).
Ostatnio zmieniony przez mazury.info.pl 2016-05-30, 18:21, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
~Emill`76

Pomógł: 57 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 3943
Skąd: Mazowsze Północne
Wysłany: 2016-05-30, 18:44    [Cytuj]

YS3F napisał/a:
Tak też myślałem, że w ciula leci... Bo nawet nie znalazłem miejsca żeby przypiąć oczka od przewodów zasilania, a twierdził, że ładowanie też posiada...


A pewnie, że posiada . Wersja bez rozrusznika ma 75W 6A alternator , a wersja z rozrusznikiem ma 10A , 126 W.

Piny do podłączenia przewodów często są nieco schowane.
Ostatnio zmieniony przez mazury.info.pl 2016-05-30, 18:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
YS3F

Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 31
Wysłany: 2016-05-31, 13:06    [Cytuj]

Emill`76 napisał/a:
YS3F napisał/a:
Tak też myślałem, że w ciula leci... Bo nawet nie znalazłem miejsca żeby przypiąć oczka od przewodów zasilania, a twierdził, że ładowanie też posiada...


A pewnie, że posiada . Wersja bez rozrusznika ma 75W 6A alternator , a wersja z rozrusznikiem ma 10A , 126 W.

Piny do podłączenia przewodów często są nieco schowane.


Gdzie wyszperałeś takie dane?
 
 
~Emill`76

Pomógł: 57 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 3943
Skąd: Mazowsze Północne
Wysłany: 2016-05-31, 14:08    [Cytuj]

YS3F napisał/a:
Emill`76 napisał/a:
YS3F napisał/a:
Tak też myślałem, że w ciula leci... Bo nawet nie znalazłem miejsca żeby przypiąć oczka od przewodów zasilania, a twierdził, że ładowanie też posiada...


A pewnie, że posiada . Wersja bez rozrusznika ma 75W 6A alternator , a wersja z rozrusznikiem ma 10A , 126 W.

Piny do podłączenia przewodów często są nieco schowane.


Gdzie wyszperałeś takie dane?


"...Model – F 15
Moc – 11 kW
Obr.max (obr/min) - 4500-5500
Ilość cylindr. – 2 w rzędzie
Pojemność (cm3) – 323
Śred. tłoka /zkok - 55 mm x 44 mm
System chłodzenia - Wodny z termostatem
Zapłon – Elektryczny sterowany modułem CDI / zmiana kąta wyprzedzenia zapłonu.
Rozruch – Ręczny lub Elektryczny
Przełożenie - 2,00:1
Biegi - P-N-W
Sterowanie – Rumpel lub koło sterowe
Alternator - Ręczny 6A (76W), Elektryczny 10A (126 W)
Pozycje trymu - 5+płytka woda standard: M,ML (w opcji E, EL)
Zbiornik paliwa - Standard
Wymagania paliwowe Bezołowiowa min. 90 okt.
Waga - 51 kg,
Wys. pawęży łodzi - "S" Krótka 381 mm lub "L" Długa 508 mm;
System napełniania cylindrów - Stand.rozrząd górnozaworowy
Wydech - Przez śrubę"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

MAZURY INFO PL - KONTAKT

| strona główna | internet | o serwisie |
(C) 2008 Copyright by mazury.info.pl

CZARTER JACHTÓW NA MAZURACH NOCLEGI NA MAZURACH