FORUM.mazury.info.pl - Absolutnie wszystko o Mazurach

MTSW 2019

Forum MAZURY.INFO.PL Strona Główna Forum MAZURY.INFO.PL
założone 15 maja 2008r.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: mazury.info.pl
2013-01-14, 22:11
Mariner 4
Autor Wiadomość
trojan

Dołączył: 11 Sty 2013
Posty: 2
Wysłany: 2013-01-14, 22:08   Mariner 4 [Cytuj]

Witam wszystkich mój problem polega na tym iż po wymianie wirnika nie mogą ustawić cięgien do załączania biegów . Dodam że przed wymianą działało wszystko ok. W pozycji luz mogę załączyć bieg do przodu lecz już nie mogę go wyłączyć . Pytanie czy cięgno idące od silnika mogło spaść z mocowania dźwigni przy silniku, czy kolumnę można odkręcić żeby zobaczyć co tam się dzieje. Proszę o pomoc i radę jest to mój pierwszy silnik kupiony miesiąc temu więc nie za bardzo się orientuje .
Pozdrawiam Wojciech.

ModEdit: Zmieniłem wielkie litery w tytule na małe. Bardzo proszę nie używać w ten sposób wielkich liter.
Ostatnio zmieniony przez zenek 2013-01-14, 22:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kursmazury

Pomógł: 64 razy
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 2571
Skąd: Giżycko
Wysłany: 2013-01-14, 22:15    [Cytuj]

Na dole kolumny, nad płytą antykawitacyjną znajduje się okrągla, gumowa zaślepka. Po wyjęciu jej(jest mocowana na wcisk) masz dostęp do otworu kontrolnego cięgieł. Tam obok wału napędowego, znajduje się cięgło dolne i górne połączone dwoma blaszkami na jednej śrubce. Prawdopodomnie wyjąłes dolne cięgło z mocowania w tych blaszkach. Trzeba poluzować śrubkę , włożyć cięgło a potem metodą prób poruszając cięgłem dolnym i dźwignią biegów ustawić odpowiednią pozycję.

Wirnika nie da się wymienić nie rozłączając tych cięgien biegów. Chyba, że robił to ginekolog-wirtuoz przez otwor kontrolny wypływu wody :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez kursmazury 2013-01-14, 22:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
trojan

Dołączył: 11 Sty 2013
Posty: 2
Wysłany: 2013-01-17, 07:13    [Cytuj]

Witam o oczywistych rzeczach wiem - chodzi mi bardziej o mocowanie górnego cięgna wychodzącego do silnika ponieważ ruszając dźwignia zmiany biegów cięgno ma kontakt z dźwigną tylko jak idzie w duł czyli bieg do tyłu jak chcę przełączyć na luz lub do przodu dźwignia chodzi luźno nie poruszając cięgnem. Czy przy dźwigni zmiany biegów cięgno mogło spaść z mocowania? , jak ono jest tam umocowane? , co trzeba zrobić żeby to sprawdzić?. Za pomoc z góry dziękuję .
Pozdrawiam Wojciech
 
 
kursmazury

Pomógł: 64 razy
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 2571
Skąd: Giżycko
Wysłany: 2013-01-17, 09:54    [Cytuj]

Malo prawdopodobne, żeby spadło samo. Żeby się do tego dostać, trzeba, chyba zdejmować z kryzy częśc silnikową. Jeżeli nie widać dojącia do tego miejsca po zdjęciu czapki silnika. Mogło też dojść do wyłamania oczka mocującego pręt cięgła w dźwigni. Wtedy taki będzie objaw jak masz-pod naciskiem będzie szło w dół, ale nie będzie już miało co podciągać cięgła do góry.
Musisz rozebrać silnik i sprawdzić.
 
 
raczekp1

Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 128
Wysłany: 2013-01-17, 16:58    [Cytuj]

http://www.boats.net/part...ents/parts.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

MAZURY INFO PL - KONTAKT

| strona główna | internet | o serwisie |
(C) 2008 Copyright by mazury.info.pl

CZARTER JACHTÓW NA MAZURACH NOCLEGI NA MAZURACH