Forum MAZURY.INFO.PL
założone 15 maja 2008r.

Instalacje jachtowe - Jaki wzmacniacz samochodowy ?

Rafaleek899 - 2015-11-27, 11:34
Temat postu: Jaki wzmacniacz samochodowy ?
Jestem ogromnym fanem muzyki w trakcie jazdy a ostatnio jestem na etapie szukania wzmacniacza do mojego subwoofera, znalazłem sklep [spam], który oferuje wzmacniacze marki Carpower, czy model HPB-1502 wystarczy do subwoofera 1x2000W ?
Tomek J - 2015-11-27, 11:53
Temat postu: Re: Jaki wzmacniacz samochodowy ?
Rafaleek899 napisał/a:
Jestem ogromnym fanem muzyki w trakcie jazdy a ostatnio jestem na etapie szukania wzmacniacza do mojego subwoofera, znalazłem sklep [spam], który oferuje wzmacniacze marki Carpower, czy model HPB-1502 wystarczy do subwoofera 1x2000W ?

A jakimi żaglami napędzane jest Twoje auto? Bo do pojazdów żaglowych w zupełności wystarczy taki oto wzmacniacz (widoczny w prawej dolnej części panela)
który w obecnych warunkach pracy rozwija moc niespełna 2x2W:

:lol: :mrgreen: :-P
Tomek Janiszewski

extant - 2015-11-27, 12:04
Tomek J napisał/a:
...wystarczy taki oto wzmacniacz (widoczny w prawej dolnej części panela)
który w obecnych warunkach pracy rozwija moc niespełna 2x2W...

Tomku... do subwoofera 1x2000W ! :shock: ;-) :lol: :-P

Tomek J - 2015-11-27, 12:24
extant napisał/a:
Tomek J napisał/a:

Czy tego rodzaju sprzęcicha mają służyć tym którzy od słuchania z niby to "normalną" mocą (taką powiedzmy 2 x 250W) :lol: dawno już postradali bębenki uszne, i obecnie słyszą już tylko za pośrednictwem kości czaszki? :mrgreen: